אילו מסעדות בחיפה לא כדאי לפספס

אילו מסעדות בחיפה לא כדאי לפספס

חיפה הנושקת לים נחשבת לזירה קולינארית עם שלל מסעדות מכל הסוגים ומכל המטבחים – מסעדות שף וגורמה ועד מסעדות עממיות. תיהנו כאן מהיצע גסטרונומי רחב ומגוון מטעמים.
בין אם אתם גרים בסביבה ,הגעתם ליום כיף או בטיול משפחתי בבירה הצפונית, חשוב שתכירו את מסעדות העיר.

לפניכם מספר המלצות על מקומות טעימים לאכול בהם. בואו רעבים.

כשהביסטרו פוגש את העיר

אחד המוסדות הקולינריים המפורסמים בחיפה הוא מסעדת סינטה בר, שפועלת משנת 2003. המקום מתמחה בבשרים עסיסיים בחוויית אירוח אלגנטית ומציעה גם דגה טרייה ומנות לצמחוניים. המסעדה עצמה משתרעת על פני שתי קומות וכוללת גם מרפסת גן באווירה פסטורלית.
בין המעדנים שתמצאו כאן, בולטים אנטריקוט מקומי, פילה סלמון טרי, רביולי מנגולד וריקוטה וניתן למצוא גם מנות ללא גלוטן בתפריט הערב, ביניהן סטייק טרטר, לברק שלם אפוי בתנור, ביפבורגר. יש גם עסקית סטודנטים ותפריט יין עשיר ביינות לבנים, אדומים, יבשים ואלגנטיים או מלאים ומיוחדים. זה המקום לפגוש חברים, לצאת לארוחת ערב רומנטית או משפחתית איכותית במיוחד.
מיקום המסעדה: שדרות מוריה 127.

בקצב דרוזי ים תיכוני

מחפשים מסעדה ביתית בניחוח מזרחי ים תיכוני? מסעדת אלחיר היא מה שחיפשתם. בלב מרכז הכרמל, פועל המסעדה האותנטית שמשרה מיד חמימות על הבאים בשעריה. זוהי מסעדה דרוזית שמגישה על השולחן את המיטב של המאכלים בדרוזיים, ביניהם שולבטה, סינייה, מסחן ובשרים בתיבול דרוזי לצד תבשילים בעבודת יד ועוד הפתעות מביתה של סבתא. קיימים תפריטים שונים מתפריט ישיבה במסעדה דרך תפריט טייק אווי ותפריט אלכוהול. אל תפספסו כאן את הבאבא גנוג' ואת קובה הבשר הממולאת בשר טלה לה קיימת גם גרסה טבעונית עם פטריות ובצל. את הארוחה מלווים משקאות קלים או חריפים והקפה מבושל במקום.
מיקום: שדרות הנשיא 139

איטליה זה כאן

קשה להתחרות עם האוכל האיטלקי ומי שמחפש בחיפה להרגיש את האנרגיות של ארץ המגף, ימצא את מבוקשו בשלוחה החיפאית של רשת VIVINO. היכנסו לחלל בו ניצב טאבון מסורתי שמשרה מיד חמימות, התפריט מחבר בין המטעמים האיטלקיים לשיק המקומי והמנות מלוות בתפריט יינות עשיר. המסע האיטלקי שלכם כולל מטעמים דוגמת קממבר צלויה, פיצות עם שלל תוספות פסטות ברטבים מפתיעים, קדירת פירות ים ופילה עגל ציידים. יש גם תפריט עסקאות, מנות המותאמות לחיך של הילדים וקינוחים מתוקים ותפריט טייק אווי – בחרו את סגנון הארוחה המועדף עליכם.
מיקום: מתחם פז

הכרמל מלמעלה

אי אפשר שלא להסתנוור מהנוף העוצמתי הנשקף מחלונותיה של מסעדת שוואטינה בסטלה מאריס. התחושה היא שאתם יושבים בפסגת הכרמל, בין אם החלל העטוף וויטרינות שקופות או במרפסת הפתוחה. התפריט מבוסס על חומרי גלם איכותיים תוך תשומת לב לפרטים הקטנים ביותר. הוא כולל מבחר סטייקים, נתחי כבש, דגים ופלטת פירות ים. כמו כן, מנות לסועדים הצעירים ותפריט קינוחים, אלכוהול ויינות. אוכל ונוף – שילוב מנצח.
מיקום: דרך סטלה מאריס 100

מגוון אופציות קולינריות במקום אחד


אם חשקה נפשכם לחבר בין שופינג, סרט טוב וארוחה – מתחם הסינמול חיפה בו גם יוצרת הרכב הוא המקום בשבילכם. סינמול כולל חנויות ונציגויות של המותגים המובילים, ג'ימבורי לילדים ומשחקייה ועוד פעילויות ואטרקציות וכן מתחם הסעדה ובתי קפה.ישנן הרבה מסעדות בחיפה בקניון סינמול, בין היתר פועלים כאן סניף ארומה, קפה גרג כשר, מקדונלדס. חובבי האווירה האירית ייהנו מזמן איכות בפאב טמפל בר וחובבי הבשרים בצ'יקן ג'יל. במסעדת פרנג'ליקו מציגים בפניכם את המיטב של המטבח האסיאתי וטרנטינו נחשב לבית אוכל איטלקי. בקניון עוד שלל מסעדות וכל שצריך זה רק להגיע לחיפה ולבחור היכן לאכול.

מרחבי הרשת:
שי פניני
שי פניני – משרד עורכי דין

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *