חופשה בתל אביב לכל אחד

העיר הגדולה לא מפסיקה להפתיע לרגע עם שלל אטרקציות, פעילויות וחוויות לכל המשפחה. תל אביב היא זירת תרבות ותיירות, נושקת לים התיכון מציעה אווירה קוסמופוליטית שוקקת חיים. מצד אחד, החופים הקסומים והטיילת המשגעת ומצד שני, גורדי שחקים, מרכזי קניות, שווקים תוססים, חיי לילה סוערים. הנאות מבוקר עד לילה. אז איך תבלו כאן? 
כדאי לדעת, הגעתם עם רכב חשמלי? ישנן לא מעט עמדות טעינה לרכב חשמלי

הפתעות לילדים ולמבוגרים – הלונה פארק

פארק השעשועים לונה פארק הוא מוקד ההרפתקאות של העיר. באווירת קרנבל מלהיבה, תמצאו מגוון מתקני שעשועים מקרוסלות מסתובבות לקטנטנים ועד מהירות וגבוהות יותר לגדולים, רכבת דגים אגדתית, גלגל ענק ומכוניות מתנגשות, בלאק ממבה שעולה ויורדת במהירות ורכבת הרים, סירת פיראטים ועוד מתקנים לאמיצים שאוהבים שהאדרנלין זורם במהירות בגוף. כל אלה בליווי דוכנים, מזנונים וסטודיו לצילום. יום כיף שכולו שעשועים.
כתובת: גני התערוכה, שד' ישראל רוקח

בלב סצנת האמנות – מוזיאון תל אביב

חובבי האמנות ייהנו בתל אביב משפע של מוזיאונים כאשר אחד המוכרים מבינם הוא מוזיאון תל אביב הקרוב לבית אריאלה, בית האופרה ומגוון מסעדות להשלמת החוויה. המוזיאון מציג תערוכות מתחלפות לצד אוספים קבועים בסגנון אמנות עכשווית, אמנות ישראלית, רישום והדפס, צילום, אדריכלות ועיצוב ואמנות בין המאות ה-16 ל-19. צפוי לכם טיול מרתק.
כתובת: מתחם גולדה מאיר, שדרות שאול המלך 27

סיור קולינרי בשוק האוכל שרונה מרקט

תל אביב מוצפת אופציות קולינאריות משווקים אותנטיים כמו לוינסקי והכרמל ועד מסעדות עילית בניצוחם של שפים סלבריטאים. אחד המקומות המחבר אווירת שוק עם מסעדות בניחוח מודרני הוא שוק האוכל שרונה מרקט, מרחק הליכה קצר מקניון עזריאלי. בשוק האוכל שלל מטעמים ומטבחים קונספטואליים, בין המסעדות, בתי הקפה והברים – הוט פופ המתמחים בתפוח אדמה גורמה עם מגוון רטבים מעל, רוסטיקו המוכרים פיצה איטלקית במשקל, בירה בשוק שהינו בר בירות היישר מהחבית, בנדיקט המגישה מגוון ארוחות בוקר לאורך כל שעות היום, הירו ראמן בר של ישראל אהרוני, מיט בר בורגר המתמחים בהמבורגרים, דוכן אוכל מקסיקני בשם מקסיקנה ועוד. במרקט גם חנויות כמו חנות הטבע אניס, דוכן של מקס ברנר, קוסמטיקה טבעית לבנדר, עולם הממתקים ועוד.
כתובת: אלוף קלמן מגן 3

נרגעים ומתפנקים בספא

אם אחרי כיתות רגליים בעיר (אי אפשר שלא לגמוע מרחקים), תרצו להתמסר להנאה – בחרו לעצמכם את אחד מהיכלי הספא הרבים של תל אביב לכמה שעות של ניתוק מהשגרה. ביניהם ספא בוטיק תל אביב המציע חוויית טיפול בסגנון ה-Extended Stay – הארכת החוויה והפיכתה לשלמה. כלומר, הירגעות במקום יחד עם עיסוי לפי בחירה. האופציות שלכם הן רבות מעיסוי שוודי, רקמות ועד חבילות הכוללות גם בילוי בסוויטה עם ג'קוזי פרטי, בקבוק שמפניה ועוד הנאות.
כתובת: הירקון 106

מסיימים את היום במועדון

הלילות של תל אביב ארוכים ואפשר למצוא כאן מבחר פאבים ומועדונים לבילוי אל תוך הלילה ועד עלות השחר. בנבחרת מופיע למשל Penguin Club פינגווין קלאב (יהודה הלוי 43) המרבה לארח מסיבות קונספטואליות, תקליטנים המנצחים על החגיגה והכל באטמוספירה של סטייל – קחו לעצמכם ערב של שיכרון חושים במועדון או לכו על פאב אופנתי כמו למשל, SPICEHAUS קוקטייל בר בו חולקים קוקטיילים ומבלים שעות שמחות (דיזינגוף 117).

מדוע חופשה בתל אביב?

מכל הסיבות. חופשה בתל אביב מתאימה לזוגות, משפחות, כשרוצים להרגיש את הדופק המהיר של העיר הגדולה או להתפנק. חפשו מלון בוטיק מול הים, תיהנו מתל אביב יותר מלילה אחד, עם ארוחת בוקר אנרגטית, נוף לגלים, סוויטות וחדרי אירוח רגועים והכל במרחק קצר ממרכז העניינים.

מרחבי הרשת:
שי פניני
שי פניני – משרד עורכי דין

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *