מדוע ישראלים כל כך אוהבים לצאת לחופשות?

בין אם זה בחופשה בארץ ובין אם זה בנופש בחו"ל, אין זה סוד שישראלים אוהבים לצאת לחופשות במהלך השנה, ולמצות את החופש שלהם כמה שיותר. הנתון הזה לא מפתיע בהתחשב בעובדה שבישראל יש שעות עבודה רבות, מהגבוהות ביותר בעולם המערבי, ושאנו חיים במציאות פוליטית וחברתית לא פשוטה שמצריכה לעתים חופשה כדי להתנער ממנה. במהלך השנים, ישראלים גיבשו זהות טיולים של ממש, וניתן לראות זאת בבחירות שלהם למקומות נופש ברחבי העולם, וגם במדינתנו הקטנה.

צימרים – הנופש המושלם לכל עונה בשנה

הבריזה המדברית בדרום, הצינה הנעימה בצפון ובקתות מקסימות בשני האזורים הללו הופכים צימרים ליעדים אהובים עבור ישראלים בחופשה. בניגוד לחופשה במלון, בצימר מקבלים בית קטן ופרטי עבור בני הזוג שיוצאים לחופשה, או עבור בני המשפחה, ונהנים מפרטיות נפלאה שקשה להשיג בדרכים אחרים. מלבד זאת, צימרים ידועים בארוחות הבוקר המיוחדות שלהם שמוכנות לפי אופי האזור והמקום, ועבור חובבי הטיולים – יש בקרבת הצימרים אזורים נפלאים שניתן לטייל בהם. עבור אלו שמעדיפים מנוחה ושקט, צימרים בצפון וגם בדרום מכילים ג'קוזי, טלוויזיה ומגוון תוספות מפנקות שלא תצטרכו לצאת מהצימר עבורן, אלא פשוט להישאר בו וליהנות.

מלונות יוקרה באילת – בחירה אהובה לכל עת

המלונות באילת הפכו ליותר ויותר פופולאריים עם השנים, וכיום ניתן ליהנות מחדר בסטנדרטים גבוהים מיוחד, במלון יוקרתי ומפנק שיגרום לכם לרצות להישאר בו הרבה מעבר לתאריך הצ'ק אאוט. מארוחות בוקר מפנקות, דרך שירותי ספא מתקדמים ועד חדרים מרווחים עם מיטות גדולות – מלונות יוקרה באילת יגרמו לכם להרגיש שאתם נמצאים בחו"ל בלי שתצטרכו לצאת מהארץ.

טיולי ג'יפים בהרים – עבור חובבי האתגרים שבכם

טיול אהוב נוסף על ישראלים הוא עם ג'יפים בשטח הפתוח שגורמים לאדרנלין לזרום ולנפש להשתחרר. הטיולים הללו מאפשרים לחובבי האתגרים לעבור בין משטחים ונופים שונים במהירות שהם בוחרים, גבוהה או נמוכה ככל שתהיה, ולחוות את הארץ בצורה שונה מאשר שהייה במלון או בצימר.

טיולים קלאסיים באירופה – טעימה קטנה מחו"ל

אירופה השכנה מהווה את אחד היעדים האהובים ביותר על ישראלים שנוהגים לפקוד אותה במהלך השנה, וליהנות מהתרבות, האוכל והמראות המדהימים שבה. רומא, אמסטרדם ופריז הם חלק מהמקומות האהובים ביותר על ישראלים באירופה הודות לעובדה שהם מגלמים בתוכם את ההיסטוריה העתיקה של המקום יחד עם תרבות מקומית מודרנית ותוססת. עבור אלו שאוהבים לצאת מהקופסה, המדרונות של ואל טורנס בצרפת הפכו ליעד חם עבור ישראלים חובבי סקי. בין נופים מרהיבים ומושלגים, הספורט הייחודי הזה הפך לפופולארי במיוחד בשנים האחרונות בקרב ישראלים שרוצים חופשה אירופאית קצת שונה שמשלבת בתוכה נופים ואקסטרים.

חופשות בארץ ובחו"ל מאפשרות לנו לקחת הפסקה מהחיים ולהיטען בכוחות מחודשים, ולכן זה לא פלא שישראלים הם חובבי טיולים גדולים כל כך. מהצימרים בצפון ועד המדרונות של ואל טורנס, לנצח נישאר עם נודד שתמיד חוזר למדינה הקטנה והייחודית שלו – ארץ ישראל.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *