מוזיאון הילדים הישראלי בחולון

מי אמר שמוזיאונים מיועדים רק למבוגרים?

מי אמר שמוזיאונים זה רק תערוכות שרואים מרחוק ואסור לגעת בהן בכלום?

מוזיאון שובר סטיגמות – מוזיאון הילדים הישראלי בחולון !

במוזיאון הילדים הישראלי בחולון תוכלו למצוא שלל פעילויות לילדים    מגיל שנתיים וחצי ועד בכלל. כמוזיאון השם בראש מעייניו את החוויה הלימודית, תוכלו למצוא תערוכות ומסלולים מושקעים בתפאורה עם מפעילים מקצועיים בשלל נושאים.

פעילויות לילדים- לקטנים

תוכלו למצוא את המסלולים: טיול עם ינשול/ בעקבות הפרפרים, שייתנו לילדים הזדמנות להכיר את עולם החי והצומח סביבם, ולהתמודד בסביבה בטוחה עם קבלת השונה ויצירת קשר עם האחר.
לילדים הקצת יותר גדולים, מחכה מסלול החייזרים הממוחשב והדיגטלי שייתן להם הזדמנות להתנסות בסביבה ממוחשבת ודיגיטלית, לחדד את יכולות התקשורת שלהם ולהתמודד עם פתרון קונפליקטים.

פעילויות לכל המשפחה

בגזרת הפעילויות שיתאימו לכל המשפחה, המוזיאון מציע את הפעילות דיאלוג עם הזמן שתבהיר לילדים ולצעירים במשפחה מה קורה גוף בגילאי הזקנה, וגם תחזיר אותם להבנה כי כל אדם קשיש היה ביסודו צעיר, מלא חיים ותקוות, בדיוק כמוהם.
הפעילות המיוחדת מועברת על ידי מדריכים בגילאי ה-70+ שלעיתים סיפורי חייהם מרתקים לא פחות מהתערוכה עצמה.

פעילות נוספת היא דיאלוג בחשיכה- מסלול חוויתי הנעשה כולו בחושך מוחלט, באמצעות מקלות נחייה ומודרך על ידי עיוורים. מדובר בפעילות מחדדת חושים שמלמדת את המשתתפים בה לסמוך על האחר, להקשיב לכל החושים וכמובן, נותנת להם טעימה מעולמם של העיוורים וכיצד הם רואים את העולם.

פעילות שלישית ונוספת היכולה להתאים לכל המשפחה, היא הפעילות הזמנה לשקט. במהלך פעילות זו, לומדים המשתתפים כיצד להביע עצמם באמצעות שפת הסימנים, שפת גוף ולומדים את כוחה של תקשורת בלתי מילולית. הפעילות נעשית כולה באוזניות אטומות המדמות למשתתפים את החוויה של אדם חירש בעולם. זוהי פעילות מרתקת המלמדת נדבך נוסף בעולם התקשורת ומחנכת לקבלת השונה.

היות וכל הפעילויות במוזיאון, נעשות בליווי מדריכים ובקבוצות סגורות יש לתאם את ההשתתפות בכל פעילות מראש. כרטיסים ותיאום אתרים ניתן לבצע ישירות באתר המוזיאון בצורה קלה ונעימה.

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *