דלית אל כרמל

דלית אל כרמל הוא כפר חוצים דרוזי הממוקם על הר הכרמל בלב ליבו של פארק הכרמל. מדובר ביישוב אותנטי ייחודי – שילוב בין מסעדות טובות ושוק ססגוני לנופים, ביקור במעיינות , מגוון של אטרקציות לילדים ומסלולי טיול.

שוק דלית אל כרמל

שוק ססגוני שנחשב למוקד לתיירים וישראלים גם יחד. בזארים, פריטי נוי, חפצי אמנות, רהיטי יד שניה, צעצועים מיוחדים לילדים, בתי קפה וקונדיטוריות, כנאפה שאי אפשר לעמוד בפניו ועוד המון דברים מיוחדים מחכים לכם בשוק של דלית אל כרמל.
השוק פתוח כל יום מהשעה תשע בבוקר עד השעה שש בערב.

מסלולים ואטרקציות

ניתן לבקר במרכז המבקרים יסמין שנמצא בעצם בתוך השכונה העתיקה של היישוב. במרכז מועברות הרצאות וסדנאות העוסקות בחיי הדרוזים מהמאה ה-16.

יש גם חנות מרהיבה של צמחי מרפא לטיפול באינספור בעיות רפואיות ותבלינים שנטחנים במקום. ניתן להנות מארוחת בריאות שכוללת מגוון של מטענים אותנטיים של העדה: לבנה, שמן זית וזעתר, עלי גפן ממולאים, זיתים, גבינות וקפה ירוק. בנוסף באזור יש עוד מגוון של מסלולי טיול בדרגות קושי שונות, מסלולים בהם ניתן לרכב על אופניים, סיורים ביקבים בהם מייצרים יין, קרטינג בכל מיני מקומות באזור, טיולי סוסים לקבוצות ועוד…

אחד המסלולים המומלצים באזור הוא טיול ברכס אצבע אשר מתאים לכל הגילאים ונחשב לקח באופן יחסי ובו ניתן לצפות על כל מפרץ חיפה, הקריות והים – שילוב מופלא בין הרים ומים. אם אתם מחפשים מקום לעצוב ולהתרענן אפשר להנות מאחת המסעדות שבאזור כמו למשל הארט בר- מאין בר בירה עם מוזיקה טובה ומגוון של מטעמים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *