טיול משפחתי לנחל שורק

אם אתם משפחה בעלת מגוון כילאי ילדים, החל בפעוטות וכלה בגדולים יותר, ואתם מעוניינים לתכנן טיול נחמד וקלילי, שיהווה אטרקציה עבור כל המשפחה, אתם וודאי מחפשים מסלול שיענה על ציפיותיכם, הן ברמת הקושי שלו, הן באטרקציות שהוא מציע, הן במשך הזמן שהוא אורך ועוד. הכירו את המסלול בנחל שורק, מסלול מקסים המיועד לטיולי משפחות.

נחל שורק- כיצד מגיעים?

נחל שורק ממוקם בסביבות חולון וערי דן, בכדי להגיע לנחל יש לעזוב את כביש תל אביב- אשדוד במחלף גן רבכה, בצומת עין הקורא ולבחור את הכביש לכיוון מערב. כ1500 לפני הכניסה לפלמחים תראו שלט שמאלה לחורשה בשם "חורשת הצנחנים" מספר מטרים לאחר הפניה לחניון החורשה, תפנו בפניה שמאלה לדרך עפר העוברת בין שולחנות פיקניק, בסוף דרך העפר החנו את הרכב. זהו בעצם תחילת המסלול.

המסלול בנחל שורק

המסלול בנחל שורק אורך כחצי יום, הוא מוגדר כמסלול בעל דרגת קושי בינונית. הוא מתאים לטיול בכל עונות השנה. המסלול הוא מעגלי, ויש בו אפשרות לכניסה למים, הוא מתאים למשפחות וגם לכלבים, במידה והכלב המשפחתי ירצה להצטרף לחגיגה. נקודת ההתחלה של המסלול היא גם נקודות הסיום שלו, המסלול אורך כ3.5 קילומטרים וניתן לקצר אותו ב2 קילומטר וב2.5 קילומטרים. המסלול מורכב בהתחלה משביל סלול המותאם גם לנכים ולאחר חלקו הסלול הראשון, הוא נמשך בשבילים חוליים. בהמשך המסלול יש גם מערה ותצפית ועוד שלל אטרקציות, בעלי חיים ועוד.מי הנחל מזוהמים ואסורים בשתייה או ברחצה ומרבית המסלול חשוף לשמש ולכן יש להצטייד בכובע, קרם הגנה, נעלי הליכה נוחות והרבה מים שיספיקו לכולם באופן מספק.

המסלול בנחל שורק הוא מסלול קליל יחסית, המתאים למשפחות שבהם, מגוון רב של גילאי ילדים, והם מעוניינות לטייל יחד עם כולם, ולספק לכולם אטרקציה וחוויה בעצם הטיול. בימי הקיץ החמים יש עדיפות לטייל במקום רק בשעות אחר הצהריים בגלל השמש החמה שחשופים אליה לאורך המסלול, אך מלבד זאת זה מסלול נהדר למשפחות לכל עונות השנה השונות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *