טיול בארץ ברכב שכור – כל היתרונות

אחת הסיבות הפופולאריות להשכרת רכבים היא יציאה לטיול בארץ, גם עבור אנשים שבבעלותם רכב משפחתי. הצרכים המסוימים של הטיול, התנאים המשופרים שמציעות חברות השכרת הרכב ואף החיסכון הכלכלי הופך את ההשכרה למשתלמת ביותר.  קראו עוד אודות היתרונות בהשכרת רכב ייעודי לטיול בארץ.

  1. לעירוניים – בין אם אתם צעירים, בעלי משפחות או אפילו מבוגרים, אתם בטח יודעים שהחזקת רכב איננה נצרכת במקרים רבים, בעיקר באזורים בהם התחבורה הציבורית יחסית טובה, או כאשר השירותים שאתם זקוקים להם ביום יום נמצאים במרחק קטן וסביר. עבורכם, השכרת רכב לצרכים נקודתיים יכולה להיות משתלמת במיוחד, בייחוד כאשר אתם נוסעים לטיול או לנופש.
  2. לבעלי הרכבים – אם כבר יש בבעלותכם רכב, עדיין זה לא אומר שתוכלו לקחת אותו לכל מקום, או להשתמש בו לכל נסיעה (לפחות לא בנוחות). ייתכן וביום יום תסתפקו ברכב מיני, בעוד שעבור נסיעה לטיול תצטרכו בגאז' קצת יותר גדול, ייתכן שתרצו לצאת עם המשפחה המורחבת ומספר המושבים ברכב פשוט לא יספיק לכם ובנוסף ייתכן שתרצו פשוט לנסוע רחוק בעוד שהרכב שלכם ישן ולא בנוי לנסיעות שכאלה. בכל מקרה, השכרת רכב לטיול יכולה להיות נהדרת עבורכם.
  3. לבעלי רכב וח
    סרי רכב כאחד –
    לצד כל היתרונות שהוזכרו, חשוב לציין גם את הפן הכלכלי. השכרת רכב טומנת בחובה אפשרויות התאמה רבות וביניהן גם התאמת הרכב לסכום שברצונכם להשקיע. אם למשל, הרכב שלכם או של ההורים ידוע ככזה ש"שותה דלק", ניתן להשכיר רכב בעל צריכת דלק נמוכה יותר. כמו כן, גם אם אין בבעלותכם רכב, ניתן להקצות סכום מסוים ולהתאים את הרכב אליו.
  4. כיסוי בביטוח – השכרת רכב לטיול תאפשר לכם לשכור רכב עם כיסוי מסוים שיתאים לכם לטווח הזמן המוגבל של הטיול, מבלי להתחייב לתשלום ביטוח לזמן ארוך יותר לרכב הפרטי, כמו: תוספת נהג צעיר, מספר נהגים, ביטוח הקשור לתנאי הנסיעה וכד'.
  5. ואם כבר הזכרנו כיסוי בביטוח – השכרת רכב פעמים רבות כוללת גם אפשרות מתן רכב חלופי, מתן פתרון מהיר אם חלילה מתרחשת תקלה או תאונה ואפשרויות החזרת רכב לסניף אחר במידה וחפצתם בכך. אפשרויות כאלה אינן בדיוק מנת חלקם של בעלי רכבים שנתקעים בדרכים ולכן, במיוחד אם אתם נוסעים לטיול, וודאי שההשכרה משתלמת יותר מהחזקה של רכב פרטי.

לסיכום, נציין רק שהתנאים הטובים והיתרונות שהוזכרו לעיל תלויים במידה רבה בחברת ההשכרה בה תבחרו. לכן, בחרו היטב את הרכב, בררו עד הסוף את התנאים והשכירו לכם את הרכב המושלם שיענה בדיוק לצרכיכם.

למידע נוסף: שלמה סיקסט רכב למכירה, ליסינג תפעולי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *