מוזיאון הטבע בחדש בתל אביב נפתח במתכונת מלאה – גלו מה מוצג במוזיאון

אם גם אתם מחפשים אטרקציה כייפית, מגוונות וצבעונית לכם ולילדים, משהו קצר אחר מכל מה שאתם מכירים הגעתם למקום הנכון!.

בקיץ האחרון, נפתח מוזיאון חדש הפועל במסגרתה של אוניברסיטת תל אביב. מדובר ביותר מחמישה מליון פריטים המוצגים באוספים בתוך המוזיאון ומהווים תיעוד נדיר של עולם הצומח והחי בישראל ובמזרח התיכון כולו

אז מה תכולו לגלות במיסגרת הביקור במוזיאון הטבע החדש?

במוזיאון מוצגות כמה תערוכות מומלצות בהן תוכלו לבקר:

  • צורה, מבנה ותפקוד – התערוכה ממשיכה את הקשר הקיים בין צורה, מבנה ותפקוד של בעלי חיים הן תוך התייחסות להיבטים גנטיים. ניתן להתרשם איך בעלי חיים השונים אחד מהשני, דומים באופנים מסוימים מבחינה חיצונית או בדרך החיים שלהם בטבע.
  • חרקים וקרובים – תערוכה המציגה את משפחת פרוקי הרגליים ביבשה, באוויר ובים. למרות שלא כולנו מזדהים איתם, יש בהם המטיבים עם המערכת האקולוגית כולה ובעלי תפקידים חשובים. בתערוכה ניתן יהיה ללמוד על תהליכים הקשורים לשלל סוגי חרקים ולחקור את ההתנהגויות שלהם.
  • אוצר האוספים – תערוכה המציגה למעלה מחמישה מליון אוספים שנאספו למעלה מ-100 שנים שמהווים תעוד נדיר של עולם החי והצומח. ניתן יהיה לפגוש מגוון יונקים, עופות, דגים, אלמוגים, סרטנים ולבחון ביחד את הסיפורים לצד המחקרים המוצגים בתערוכה.

 

במוזיאון תוכלו להתרשם מאוצרות רבים מן הטבע, להתרשם ממליוני שנות אבולוציה שהביאו להתפתחות של בעלי חיים שונים ומשונים, לגלות את עץ השיטה המופלא ולקחת חלק במגוון של אירועים, סיורים, סדנאות וחוגים לכל המשפחה בחגים ובסופי שבוע.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *