מעבדות ההרגלים – לחירות צאו לטייל!

כמה פעמים חשבתם יום יבוא ואני אטייל בעולם , כמה פעמים חזרה המחשבה וצצה בראשיכם אך

תמיד כבתה בטרם יצאה אל הפועל ?
האם ידעתם שרק לחמישה אחוז מכלל האנשים בעולם יש את החופש לבחור?
האם לא תרצו להיות חלק מחמישה האחוז שבאמת יממשו את החלום ולצאת אל הלא נודע אל ההרפתקה . אל הטיול אשר חלמתם עליו ועדיין נותר בגדר חלום…

רובנו שבויים בחובות ובהתחייבויות שלקחנו על עצמנו לשנים רבות . רובנו עבדים למשכנתא . לקירות הבית המשועבד אשר לוקחות נתח ענק מהשכר שלנו . לרובנו רכבים אשר שילמנו ומשלמים עשרות או מאות אלפי שקלים ואשר רוב היום חונים בחניה . גם לרכבים שלנו אנו משועבדים בהתחייבויות לשנים רבות . והשנים חולפות עוברות והחלום לטייל בעולם נותר מיותם ונשאר בגדר חלום .
קבלו את ההחלטות שלכם הגשימו את חלומכם הפסיקו להיות משועבדים וצאו לטייל.

מה ניתן לעשות שכל טיול יהיה לחוויה
כל טיול הוא חוויה , וכל טיול הוא שונה , ההכנות שונות מטיול בין מספר ימים , ובין טיול בין יום אחד
טיול יכול להיות חוויה , וגם סיוט , הרבה תלוי בכם איך תחליטו לחוות את המסע אל הלא נודע.

מחקרים רבים הוכיחו מעל לכל ספק שיציאה לטיול מוציאה את האדם לחיים חדשים . לחיים של ריגושים והרפתקאות . אז בואו נצא למסע לעשות את הטיול לחוויה בלתי נשכחת שתלווה אתכם לזמן רב .
רבים מאתנו מצפים לסוף השבוע , ליום המנוחה . אך האם ידעתם שכל החלפת שיגרה היא המנוחה ? יציאה ספונטנית לטיול יכולה להעצים את ההתרגשות בין אם אתם לבד , זוגות , או משפחה עם ילדים . עצם השינוי והיציאה מאזור הנוחות שלכם כבר תביא לכם אנרגיות מעצימות.

ההכנה ליציאה לחיק הטבע , אל הלא נודע היא למעשה ההכנה הנפשית להתרגעות ומנוחה.
פעם , כולנו היינו ילדים , וכילדים חיפשנו אתגרים . עתה כשחלפו השנים משהו התמתן בנו , ואנו כבר יותר מיושבים ,ומרגישים בנוח באזור הביטחון שלנו אזור הגבולות אותו תחמנו במו ידינו הבית ,העבודה , אותו מסלול המלווה אותנו שנה אחר שנה .
בואו ונסו לשנות את ההרגלים ….פיתחו עצמכם לרעיונות , למחשבות לעשייה צאו מאזור הנוחות שלכם צאו לטייל וגלו עולמות שבו תגלו דברים מפתיעים על עצמכם.

בהיותי חייל נפצעתי פעמיים חודשים רבים ביליתי בבתי חולים. לא פעם תהיתי איך נראה העולם מחוץ לבית החולים. היום אני אסיר תודה על כל יום שבו אני יכול להתעורר ולצאת אל הטבע אל הטיול אל הבלתי נודע .לפגוש חברים חדשים , חוויות חדשות , מראות , הזדמנויות רעיונות התחדשות גם אתם היו אסירי תודה על ההזדמנות שלכם לטייל . אל תתנו לימים שבועות והשנים להישאר מאחור בלי שתחוו את החוויה המעשירה ביותר ,חווית הטיול.
אל תגידו כשהייתי צעיר טיילתי , טיילו והיו צעירים .

טיולים ואתגרים – הבית של הטיולים שלך – טיולים בהתאמה אישית , אנחנו כאן בשבילך,

לדף הבית http://www.tiyoolim.com/

קיבלנו תעודת הצטיינות לשנת 2018 https://goo.gl/74Xffz

הצטרפו אלינו בפיסבוק https://www.facebook.com/groups/izikthori/

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *