שווקים

שווקים בישראל – חוויה מדהימה!

טיולים לשווקים בסופי שבוע הם טיולים מהנים ומיוחדים, בעלי ניחוח ייחודי של חוויה שאין כמותה. השווקים בישראל נושאים אופי ייחודי, כל אחד מסוג אחר שייחודי לו. טיול בשווקים בישראל הוא חוויה ייחודית, שיכולה לשלב חוויות קולינאריות יחד עם קניות, סיורים בערים עתיקות ובכפרים ציוריים יפים ומרתקים. ישנם שווקים ייחודיים בכל אזורי הארץ – בגליל, בירושלים, במרכז, בדרום – לכל מקום ישנם השווקים הייחודיים שלו. טיולים לשווקים בסופי שבוע מהווים חוויה בלתי נשכחת.

רעיונות לטיולי שווקים בסופי שבוע

שוק תרשיחא

אם אתם מטיילים בצפון בסוף השבוע, שוק תרשיחא הוא שוק שלא תרצו לדלג עליו. בצפון הגליל המערבי שוכן השוק הייחודי הזה, שבו ניתן לרכוש פריטים של ביגוד והנעלה לכל המשפחה, ירקות, חמוצים וממתקים מכל הסוגים והגוונים, וגם מבחר "שמונצעס" לבית. אלפי מבקרים מגיעים לשוק הייחודי הזה בסופי שבוע, הן מתושבי האזור והן תיירים שמגיעים מכל רחבי הארץ והעולם. שוק תרשיחא, שממוקם במעלות תרשיחא, הוא חלק מאזור מופלא השוכן בתוך נופים קסומים, כמו נחל כזיב הסמוך למקום ועוד. מבחר הדתות הקיימות בעיר הופך את השוק לצבעוני וייחודי – תוכלו למצוא במקום יהודים, דרוזים, נוצרים, בדואים ומוסלמים, כולם חיים יחד במקום המרהיב הזה.

שוק נמל יפו

אם אתם מחפשים שוק מיוחד באזור המרכז, שוק נמל יפו הוא המקום בשבילכם. זהו אחד מן השווקים האסטטיים והמושקעים ביותר מבין השווקים הפעילים בסופי שבוע. מדובר בשוק מקורה, שבו מבחר מעדנים קולינאריים מכל הסוגים, מירקות אורגניים ועד פירות ים, מנקניקים ועד יינות משובחים. את כל אלה תקבלו כאשר אתם צופים לנופי הים המדהימים, לריח הים המשכר. נמל יפו עבר בשנים האחרונות שחזור ושיפוץ, והחוויה של הטיול במקום כיום היא מושלמת. השוק, המסעדות, הגלריות וכמובן הטיילת, הופכים את הסיור לאחד המקומות הבולטים אשר מספרים את סיפורה הייחודי של העיר יפו.

שוק העיר העתיקה בירושלים

העיר העתיקה בירושלים היא מקום שמהווה חוויה מדהימה בכל ביקור מחדש. ביקור בשוק העיר העתיקה הופך את החוויה למושלמת. השוק נמצא בלב העיר, בסמוך ל"ויה דולורוזה". במקום עשרות דוכנים צבעוניים ויפהפיים, מסעדות בסגנונות ייחודיים, סמטאות המציעות מוצרים עתיקים כמו ריהוט, נרגילות, שטיחים ועוד הרבה פריטים ייחודיים המעבירים את הניחוח הייחודי של המקום. וכמובן, השוק היפהפה הזה נמצא בסמוך לאתרים רבים שתרצו לבקר בהם – שער ציון, קבר דוד, שער יפו וכמובן הכותל המערבי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *