חופשה מיוחדת בארץ מבלי לקרוע את הכיס

אז בשעה טובה החלטתם לצאת לחופשה מפנקת, והפעם במקום לשבור את הראש ולקרוע את הארנק עם נסיעה לחו״ל אתם חושבים על חופשה בארץ? אין ספק שזה רעיון נפלא ושווה לדעת שהמדינה שלנו מציעה לא מעט אפשרויות נהדרות לחופשות מיוחדות במחירים סבירים. הנה כמה המלצות שלגמרי שווה לאמץ.

מחירי החופשות בארץ ובעולם לא תמיד מאפשרים לנו לצאת לנופש החלומות שרצינו כל כך, אבל ממש מתחת לאף יש לנו כאן בארץ כמה מקומות נפלאים שחופשה משפחתית בהם בהחלט משתלמת ובעלות הגיונית לחלוטין. קבלו כמה המלצות לחופשה מיוחד בארץ שתשאיר לכם כמה אלפי שקלים אקסטרה בתום החופשה.

יעדים מרתקים ולא יקרים

חופשה בכפר הנוקדים

אם אתם מחפשים חופשה מדברית וקסומה שתאפשר לכם התנתקות אמיתית מהיומיום והשגרה – זהו בלי ספק המקום עבורכם. מדובר על חאן הממוקם בלב המדבר ממש בסמוך למצדה. הוא מציע מגוון רחב של אפשרויות אירוח במחירים מעולים בהתאם לציפיות שלכם – החל מלינה באוהלים שתביאו אתכם, דרך אוהלים גדולים, מאובזרים וממוזגים ועד לחדרי אירוח מפנקים. המקום מאובזר במתקנים כמו מקלחות, שירותים ומטבחים מאובזרים, מאפשר סיורים מדבריים מודרכים ומהווה נקודת מוצא נפלאה למסלולי טיול מצוינים.

 

חופשה חלומית בירושלים ומטה יהודה

כאן אנחנו מדברים על חופשה באווירה שלא נופלת מזו שמציעות מדינות כמו פריז ואיטליה. טיולים רגליים בכרמים מוריקים, סיורי טעימות ביקבים מקומיים מובילים, ביקור באתרים היסטוריים עוצרי נשימה כמו מנזר סנט ג׳ורג׳ ועוד. מעבר לכך שווה להכיר את מלונות הבוטיק באזור, שבמחירים סבירים יהפכו את כל החוויה למושלמת.

חופשה בירושלים

חופשה בירושלים – הכל מהכל

 

מסע בזמן – ערבסק בלב עכו העתיקה

אם אתם רוצים לבקר בצפון הארץ את מלון הבוטיק הזה שנקרא ערבסק לא כדאי לכם לפספס. הוא ממוקם בלב ליבה של העיר העתיקה של עכו מרחק נגיעה ממוקדי עניין כמו השוק, אולמות האבירים, מנהרת הטמפלרים, החמאם הטורקי ועוד. מעבר לכך האירוח במלון הוא חוויה אותנטית בפני עצמה וכמובן שמהנקודה הזו תוכלו להגיע בקלות לאזורים היפים ביותר בצפון הארץ.

חופשת חורף במבצעים חמים

נכון – חופשה בטן גב על הים זו חופשה נפלאה, אבל מי אמר שאי אפשר להתפנק גם בעונת החורף? למעשה, הודות למזג האוויר היחסית נוח בחורף הישראלי, תוכלו למצוא חופשות מפתיעות בארץ במחירים טובים, בילויים בטבע עם שמש חורפית מלטפת ולא מעט אטרקציות שוות. המסקנה? אל תוותרו על חופשה מפנקת בחורף. הנה כמה המלצות לרעיונות שלגמרי שווה להכיר.

מלון חוף נחשולים

כאן מדובר על פנינה אמיתית באיזור הכרמל. מעבר לאירוח המפנק במלון עצמו שכולל חדרי סוויטות וחדרי בוטיק אפשר לבחור מתוך שלל פעילויות חורפיות נפלאות: עיסויים זוגיים, סדנאות יוגה, רכיבה על סוסים, סיור עששיות בכפר האמנים הסמוך עין הוד ועוד.

חופשה חלומית בעין כרם

השכונה הירושלמית זכתה לא בכדי בכינוי ״טוסקנה של ישראל״. סמטאות קטנות בעלות אופי מסתורי, יקבי בוטיק קטנים, שלל מסעדות משפחתיות והרבה מבנים היסטוריים מעוררי השראה. הקור הירושלמי בחורף הוא אכן משמעותי, אך מומלץ להצטייד בביגוד חם ולא לוותר על החוויה של סיור לילי ברחובות השכונה המיוחדת.

חורף מדברי במלון בראשית מצפה רמון

ככל הנראה המלון היפה ביותר בישראל נכון להיום והחורף זה הזמן המושלם ליהנות ממנו ומהאווירה המדברית בסביבה. אנו מדברים על חדרים מאובזרים ומפנקים, בריכות מחוממות פרטיות, מתקן ספא איכותי עם טיפולים מפנקים וארוחות מעולות בסטנדרט הגבוה של מלונות ישרוטל.

חופשה במצפה רמון

מצפה רמון – גן עדן לחובבי נוף מדברי

חופשה בנווה אטי״ב

יש מקומות בישראל שפשוט עדיף לבלות בהם בחורף ונווה אטי״ב זו דוגמה מצוינת. היישוב הצפוני ממוקם למרגלות החרמון ובחורף מדובר על חופשה שמרגישה ממש כמו ביקור בהרים השוויצרים. בקתות עץ נעימות ומחוממות, מגוון אטרקציות בסביבה גם לילדים, נופי הצפון המטריפים בחורף והמון מקומות טעימים לאכול בהם.

סגור לתגובות.