טיול משפחתי לנחל צלמון

נחל צלמון- למשפחות שאוהבות לטייל.

אם אתם משפחה שאוהבת לטייל, ועומד בפניכם הזדמנות לחופשה כלשהי משפחתית, אתם בוודאי מחפשים את המסלול האולטימטיבי עבור משפחה. הדבר לא תמיד קל, שכן, אם המשפחה מכילה מגוון סוגי גילאי ילדים, יש צורך לחפש מסלול אשר יתאים לכולם, בדרגת הקושי שלו, בזמן ההליכה, באטרקציות השונות שהוא טומן בתוכו ובכל דבר אחר הרלוונטי למסלול משפחות.אם אתם מחפשים מסלול משחות אטרקטיבי, כדאי שתכירו את המסלול בנחל צלמון.

המסלול בנחל צלמון

נחל צלמון ממוקם על הגבול שבין הגליל העליון לגליל התחתון, מים זורמים לכל אורך השנה בנחל והנחל מציע מסלול נעים ומוצל לאורכו, טחנות קמח ומגוון אטרקציות שונות. את המסלול ניתן לעשות בשעה וחצי, או בחצי יום, הכול בהתאם לאופי ההליכה, או לאופי משתתפי הטיול. המסלול אמנם מכיל מים, אך לרוב רק לשכשוך הרגליים ולא מעבר. המסלול הוא מסלול המתאים ורלוונטי למשפחות, ולכן בגלל שהוא ידוע ככזה, תאלצו לקחת בחשבון במידה ואתם מעוניינים לטייל בו, שייתכן והוא יהיה עמוס בשבתות, חגים, חופשות ועוד. אורכו של המסלול הוא 2 ק"מ ודרגת הקושי שלו מוגדרת כקלה. נקודת ההתחלה של המסלול היא חנייה בכפר הבדואי ראס אל עין ונקודת הסיום הוא כביש הגישה לכפר סאלמה במרק 1.5 קילומטר משם, כך שניתן להקפיץ את הרכב אל נקודת הסיום.

למי מתאים המסלול?

המסלול מתאים בעיקר למשפחות עם ילדים קטנים, אשר רוצות לעשות מסלול יחד עם הילדים. אך גם משפחות עם ילדים גדולים יכולות החלט ליהנות ממנו. המסלול קצר ונוח להליכה, הוא מוצל ברובו, וניתן להישאר בו כמה שרק רוצים ולהתעכב על האזורים האהובים עליכם. כדאי להביא למסלול נעליים נוחות שיתאימו גם לשכשוך קל במים, אוכל אם אתם מתכננים להתעכב במסלול, מי שתייה מספיקים כדי הצורך לכולם וכובע. המסלול הוא מסלול אטרקטיבי ומבקרות בו לכל אורך עונות השנה משפחות רבות. הכניסה היא ללא תשלום

לסיכום:המסלול בנחל צלמן הוא מסלול המתאים למשפחות מכילות ילדים קטנים, או משפחות המכילות מגוון של גילאי ילדים ומעוניינות לטייל יחדיו ולהתאים את המסלול לכולם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *