אילת בסתיו – 5 סיבות למה כדאי לכם דווקא בסתיו לרדת לאילת

אילת בסתיו? נכון, אנחנו יודעים, זה נשמע קצת לא קשור ביחס לעיר הקיץ הלאומית של ישראל- אילת. הרי שאומרים אילת, חושבים על: חופים יפים, צלילות, שמש, בילויים והרבה כיף… אז איך כל זה בדיוק מסתדר עם הסתיו? במאמר זה נעסוק בדיוק בנושא הזה- הקסם שיש לאילת דווקא בסתיו, בשלהי החורף וניתן לכם לפחות 5 סיבות לשנות את דעתכם ולשקול שוב לגבי החופשה הבאה שלכם בארץ.

אז נכון, בסתיו לא תוכלו כנראה להתרחץ בים או ליהנות מצלילות בלי חליפה מחממת במיוחד, אבל יש עוד הרבה יתרונות אחרים לרדת לאילת בסתיו. אז הנה הרשימה השלמה.

1. כמה כיף שהעיר לא עמוסה באנשים

מכיוון שתקופת הקיף היא העונה החמה של אילת, בהתאם היא גם סובלת מעומס האנשים בהתאם. בתקופת הקיץ, זה לא מחזה נדיר לראות תורות משתרכים בבתי הקפה או במסעדות בעיר, ריבים על כסאות ים, והתארכות של הזמן שלוקח לכם למצוא חניה. נשמע לכם חויה שהייתם מעדיפים להמנע ממנה? נפלא! כי הסתיו הוא בדיוק ההיפך הגמור מזה בעיר הדרומית. בסתיו, אילת נכנסת להילוך אחר- רגוע יותר, פחות עמוס שמאפשר ליהנות מכל הפנינות שלה בלי תורים מיותרים ובלי עומס. נכון, לא כל האטרקציות תהיינה פתוחות אך מנגד, באלו שכן תוכלו ליהנות מהנחות, חניה נוחה והרבה יותר מרחב אישי.

2. כי בסתיו ובחורף המחירים יורדים

תמיד חלמתם להגיע למלונות הכי מפוארים באילת וויתרתם בגלל המחירים הבלתי אפשריים בקיץ? החדשות הטובות הן, שבסתיו מכיוון שהעונה החמה נגמרת והמלונות עדיין צריכים להחזיק את עצמם, קל הרבה יותר למצוא מגוון דילים משתלמים במיוחד למלונות באילת . חלק מהדילים כוללים טיסות ובאחרים תצטרכו להגיע עצמאית, אך במקום זאת תוכלו ליהנות מארוחות מפתות ועשירות בשל האפשרות לקחת במחירים זולים משמעותית גם לינה על בסיס הכל כלול או חצי פנסיון.

3. האטרקציות הסגורות לא הולכות לשום מקום…

מכיוון שאילת ידועה בחום הגדול שלה בחודשי הקיץ, זה היה רק מתבקש ליצור בה כמה שיותר מקומות בילוי מוצלים וקרים לימות הקיץ הלוהטים. החדשות הטובות הן, שהאטרקציות הללו לא נעלמות גם לאחר העונה החמה וגם בסתיו תוכלו ליהנות מהן- אם מדובר במגרש ההחלקה על הקרח באייס מול,  2 הקניונים הגדולים שבמרכז העיר המכילים בתוכם לא מעט אטרקציות כמו כן, המצפה התת ימי, המופעים המפוארים במלונות עצמם ועוד.

4. כי זו העונה המושלמת לטיולים בסביבת אילת

אם אתם חובבי טיולים, הרי שהסתיו היא העונה המושלמת לצאת מהמלון ולנסוע לחקור את הסביבה הטבעית שעוטפת את אילת מחוץ למים. החל מחי בר יטבתה, דרך שלל מסלולי הטיול באזור הנגב, מצפה רמון ועוד. מומלץ גם לבדוק מול בית המלון וספקי התיירות המצויים בו לגבי טיול חד יומי לפטרה הקסומה כדי להוסיף עניין והרפתקאה לחופשה הרגועה שלכם באילת.

5. כי שופינג אפשר לעשות כל השנה

אחת מהסיבות למה ישראלים רבים אוהבים להגיע לאילת, היא כמובן חווית ה-ללא מע"מ המאפשרת לעשות שופינג במחירים שפשוט לא תמצאו במרכז בגלל תוספת המס הזו. וכאמור, כפי שבקיץ רבים נוהרים לקניונים ולחנויות לשופינג חסר מעצורים, גם בחורף המבצעים לא נפסקים, המע"מ לא חוזר ובגדול- גם בסתיו וגם בחורף תוכלו ליהנות משופינג משתלם במיוחד בעיר הדרומית.

השתכנעתם? מצויין! העיר הדרומית מחכה לכם בכל תפארתה עם שקיעות מרהיבות, מלונות שווים במיוחד וחופשה שתמיד כיף לחזור אליה.

 

עוד אתרים שיעניינו אותך:

עופר איתן – על חברת המרטק (טכנולוגיה לשיווק אתרים) שרכשה את חברת הפתרונות לשיווק במובייל.

 

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *