טיול משפחות באילת – מגוון אטרקציות בטבע!

נכון נכון, אילת זה ים וחופש, שופינג ומלונות הכל כלול – אבל, וזה אבל גדול, הטבע באילת כל כך ייחודי ושונה משאר האזורים בישראל שפשוט זה יהיה בזבוז לנסוע כל כך הרבה שעות לעיר הנמל הדרומית ולא לבקר בכמה מקומות מדהימים ומיוחדים. אלו הם ארבעה יעדים שכדאי לכם לשלב בטיול המשפחתי שלכם באילת.

אטרקציות טבע באילת

המצפה התת ימי

יש מגוון אטרקציות באילת ולא מעט מהן משלבות מים, אך אף אחת מהן לא תספק לכם הצצה כל כך נדירה לעולם המים המופלא בים סוף כמו המצפה הזה. המצפה התת ימי הוא חוויה לכל המשפחה ולילדים בכל גיל. האם תוותרו לעצמכם על ביקור בבריכת הכרישים היחידה והגדולה מסוגה באזור שלנו? ואנחנו לא מדברים רק על ישראל, בכל המזרח התיכון אין בריכת כרישים כמו זו באילת, ותוכלו לצפות בהם שוחים, אוכלים וחגים ממש לצידכם מבעד לחלון הזכוכית. המצפה התת ימי כולל גם ספינה עם בטן מזכוכית דרכה תוכלו לצפות ביצורי הים. אז בין אטרקציה לאטרקציה, אתם חייבים לבקר במצפה התת ימי וזו אינה קלישאה.

הגן הבוטני באילת

הגן המיוחד הזה לא נמצא בראש הרשימה של האטרקציות הפופולריות באילת ובהחלט חבל שכך. מדובר בנווה מדבר מרהיב ביופיו בצפון העיר, בו תוכלו להיחשף לפנינה ירוקה בתוך הנוף המדברי דווקא באילת. הגן הבוטני באילת הוא גן אורגני אקולוגי יחיד מסוגו, ובו אוסף צמחים נדיר ומיוחד. מדובר בהחלט בחוויה בלתי נשכחת עבורכם ועבור הילדים שלכם להסתובב בין הצמחייה העבותה ומפלי המים הזורמים. בגן יש אפילו יער גשם מלאכותי שזורק אתכם הישר לאמאזונס. נוסף על כך, תמצאו במקום מצפורים, משתלת גן ופינות חמד נוספות.

הקניון האדום

הקניון האדום הוא קלאסי, ולא בכדי. אתם בטח זוכרים את מסלולו המעגלי מהטיול השנתי לאילת בבית הספר, וכדאי מאוד להכיר אותו שוב עם הילדים שלכם. הקניון האדום מיוחד משום שמדובר במסלול הליכה קליל ונחמד, אך עדיין מכיל כמה תופעות גיאולוגיות מעניינות, כגון אבני חול יפהפיים שמעידים על מקור ימי קדום וכן נופים אדמדמים ומרתקים נוספים. אם אתם חוביי אתגרים, תוכלו ללכת במסלול הארוך יותר הכולל חמישה קילומטרים ונמשך כשלוש שעות. אז אם המשפחה שלכם חושבת שקניון תמיד מכיל חנויות ובתי קפה, זה הזמן ללמד אותם קצת על הטבע.

הקניון האדום

תצפית הר יואש

בדרך לאילת או בדרך חזרה מאילת אתם חייבים לעצור בתצפית מרהיבה מהר יואש. טוב אולי לא בדיוק לעצור בדרך שכן עליכם לבצע סטייה קלה מהדרך כדי להגיע אל התצפית, אבל היא בהחלט שווה את זה. ניתן להגיע אל התצפית ברכב פרטי (יותר קל יהיה לבעלי הג'יפים שבינינו) עד נקודה מסוימת בה תוכלו להחנות את הרכב ולהמשיך ברגל (מומלץ יותר ברגל היות שהחלק האחרון תלול מעט עבור רכבים) מהתצפית תוכלו להשקיף על הר יהושפט, הר שלמה, הר אסא ועוד. גולת הכותרת בתצפית היא היכולת להשקיף על ארבע מדינות שונות –  סעודיה,ירדן מצרים,וישראל.

 

עוד אתרים שיעניינו אותך:

עופר איתן – על חברת המרטק (טכנולוגיה לשיווק אתרים) שרכשה את חברת הפתרונות לשיווק במובייל.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *