החופים היפים בישראל

הזמן הטוב ביותר להתכונן לקיץ הוא בחורף כמובן. אז נכון, עם ילדים תמיד נוח להגיע לחופי ים עם שמשיות, כסאות ואזורים מוצלים לישיבה, ובכל זאת, כולם יודעים שכדי להשיג חוף ים שקט, עם נוף עוצר נשימה ובריכות קטנות בהן אפשר לשכשך עפ הילדים במים רדודים צריך קצת להרחיק לכת. אז הנה כמה מהחופים היפים ביותר בישראל.

חוף הבונים


שמורת חוף הבונים נחשבת לאחת השמורות המרהיבות בארץ יש יכנו אותו ”מפרץ האהבה“. בחוף יש מאין אי קטן ומחסום לגלים שמייצר מאין בריכות קטנות ומדהימות בצבעים עוצרי נשימה.

פלמחים הדרומי


אם תסעו בדרך כורכור לכיוון דרום תגיעו לאחד החופים המדהימים בארץ שנמצא ממש במרכז בסמוך לראשון לציון. אנחנו לא מתכוונים לחוף המסודר והמוכרז של פלחמים, אלא בצד השני שלו. ציפורים מסוגים שונים, חול רך ונקי, מים צלולים זה כל מה שצריך כשמחפשים שקט ושלווה.

חוף המגדלור באילת


אז אמנם לא מדובר בחוף שקרוב לרובנו הביתה ודורש נסיעה או אפילו טיסה אבל אין ספק כי מדובר באחד החופים המרהיבים בישראל, מאלה שמזכיר קצת את ימי סיני האבודים. החוף נקרא על שם מגדלור הממוקם ממש מעבר לקביץ ונמצא שני קילומטרים מהגבול עם מצריים. בשונה מהחופים האחרים, מדובר בחוף מסודר, נגיש ויש בו את כל המתקנים והפסיליטיז בין אם זה מסעדה נחמדה, השכרה של ציוד לעשות שנורקלים, מזרני ים, שירותים ומקלחות מסודרים.

חוף פרישמן בתל אביב


חוף תל אביבי טיפוסי עם נוף, עוצר נשימה. החוף מסודר ומדובר ברצועת חוף רחבה מאוד ככה שאם בא לכם לשחק מטקות, כדורעף או כדורגל על החוף זה בדיוק המקום לעשות את זה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *