פארק נחל חדרה הטיול המושלם לשבת

נחל חדרה מתחבר לבסופו של דבר עם הים, נקודת המפגש שלהם היא בחוף הצמוד לתחנת הכוח בחדרה וממש בחלקו האחרון של שפך הנחל הוקם פארק יפהפה המציע מגוון אטרקציות למשפחה המשלבות בין טבע קסום לבין מתקנים, שבילי הליכה, פינות פיקניק ועוד…

אם אתם מחפשים מקום להעביר את השבת עם הילדים ואתם באזור של עמק חפר או חדרה כדאי לכם לבדוק את פארק נחל חדרה כאופציה רצינית.

האטרקציות בפארק נחל חדרה

• בחודשי החורף מצפה על הכרישים צמוד לתחנת הכוח – אחת מהתופעות הכי מדהימות שפקדו את ארצנו בשנים האחרונות הן הופעתם של להקות כרישים בתקופת ימי החורף בשפך נחל חדרה, התופעה היא כתוצאה משפכי המים החמים שמקררים את הטורבינות של תחנת הכוח שנמצאת ממש בקצה פארק חדרה, המים החמים מושכים אליהם את הכרישים משתי סיבות האחת מן הסתם החום והריחה מהמים הקרים של תקופת החורף מצד שני כמו שהכרישים באים להתחמם גם דגים רבים מה שמאפשר לכרישים תזונה בשפע. במקום פועלת תצפית בימים הבהירים של החורף, אטרקציה מעולה הנקראת כרישים בזרם.
• מסלול הליכה עד לנקודת המפגש בין שפך הנחל לים – בחלקו האחרון של שפך נחל חדרה בנו מסלול הליכה נוח וסלול כך שתוכלו לטייל בכיף גם עם עגלה, המסלול הולך לאורכו של הנחל ועד לנקודת המפגש שלו עם הים והחוף.
• מתקני שעשועים לילדים – אם אתם מחפשים אטרקציה לילדים שגם משלבת בתוכה פירוק אנרגיות והנאה מושלמת לילדים גשו למתחם מתקני השעשועים בפארק נחל חדרה ותנו לילדים ליהנות מנדנדות, מגלשות, חבלי טיפוס ושאר מתקני שעשועים.
• מתחם מתקני כושר – לחובבי הכושר שרוצים קצת לגוון ולעשות כושר משולב עם ריצה בטבע עם נוף קסום הפארק מציע מתחם מתקני כושר מגוונים ורבים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *