לטייל בחורף עם גי'פ

ארצנו משופעת במסלולי טיול שניתן לעשות עם ג'יפים ובעונת חורף נעימה ונוחה לטיולים עם המשפחה בג'יפ

החורף הוא עונה נפלאה לטיולי ג'יפים- האוויר רענן ונקי, יש זרימת מים בנחלים, מתחילה פריחה משוגעת ומשגעת. אם אתם מחפשים מקום לטייל בחורף עם הג'יפ, הנה לפניכם כמה רעיונות למקומות יפהפיים לטיולי משפחות בג'יפ.

  • טיול ג'יפים ביער צרעה- יער צרעה שנמצא בשפלת יהודה, ליד בית שמש, מציע טיול קסום בין נופים תנכ"יים ויפהפיים, עם סיפורים מרתקים על שמשון הגיבור. מדובר במסלול קליל, שבחורף הוא מומלץ בשל האוויר הנעים השורר בעונה זו והפריחה המרהיבה.
  • טיול ג'יפים בחבל לכיש- מסלול מאתגר אך קליל, עם נוף מרהיב בכל עונות השנה אך בעיקר בחורף. ניתן להגיע למסלול הזה רק בסופי שבוע, כיוון שהוא עובר בסמוך לשטחי אש של צה"ל. פריחת הפרגים במסלול היא מדהימה ולכן הוא מומלץ בחורף. המסלול עובר במערות ושבילים קופצניים, מה שהופך אותו לקצת יותר אתגרי.
  • טיול ג'יפים ברמות מנשה- למרגלות הר הכרמל מחכה לכם מסלול קליל אך עם מראות פראיים בחורף. אם ירדו הרבה גשמים, המעיינות מתעוררים לחיים ומרטיבים את המסלול, מעניקים לו חיים. בסוף המסלול תגיעו למעיין התאנה, שאליו דווקא כדאי להגיע ברגל, כדי לא לשקוע בבוץ.
  • טיול ג'יפים ביער ביריה- סמוך לצפת ולקברות הצדיקים משתרע יער ביריה היפהפה. הוא מציע טיול ג'יפים נוח וקל עם נופים מרהיבים של כל אזור הגליל העליון.
  • טיול ג'יפים בירדן ההיסטורי- טיול באפיקו הישן של הירדן, לפני שהתפצל, סמוך לקיבוץ נאות מרדכי. מסלול מקסים, מלווה במחזות מרהיבים של החי והצומח באזור.

אז קדימה… תנו גז! הארץ היפה מחכה לג'יפ שלכם!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *