פארק תל אפק

במרחק של 3 ק"מ מהכניסה הראשית של ראש העין וסה"כ 530 מטר קו אווירי מצומת קסם שוכן גן לאומי תל אפק אשר שוכן בתוכו פארק לאומי עם אטרקציות ממש שוות למשפחות עם ילדים, זוגות צעירים וסתם אנשים שהואבים לטייל ולראות ירוק, רוצים לדעת עוד? המשיכו לקרוא.

אטרקציות בפארק תל אפק

בריכות שכשוך לילדים – בחודשי הקיץ המקום מושלם לילדים קטנים שכל מה שהם רוצים זה להשתכשך במים קרירים הזורמים לאיטם ויוצרים בריכות שכשוך קטנות, טיפ קטן רק שימו לילדים ולעצמכם נעלי מים כי הקרקעית מלאה באבנים שלא הכי נוח לעמוד עליהם.
מתקני שעשועים – כיאה לפארק המציע אטרקציות לילדים גם בפארק תל אפק יש מתחם מתקני שעשועים בו הילדים יכולים להתגלש, להתנדנד, להסתובב בקרוסלה ולשחק בחול.
עתיקות מבצר אנטיפטריס – בראש התל תמצאו את עתיקות המבצר אנטיפטריס מהתקופה העות'מאנית ששלטה באזור, למעשה השם אנטיפטריס הוא טעות בעקבות עיר רומאית ששכנה באזור והשם האמיתי של המבצר הוא בינאר באשי. המקום מרתק לחובבי ארכיאולוגיה והיסטוריה.
ברכת חורף – בברכת החורף תמצאו זנים שונים ומיוחדים של בעלי חיים לצד צמחים וטבע מדהים.
האגם המלאכותי – האגם מוזן ממימי המוביל הארצי, הוא הוקם במטרה להעניק בית גידול לבעלי חיים שונים הזקוקים למקורות מים רבים, כמו כן מטרה נוספת הייתה יצירה של עוד אטרקציה לתיירות פנים ארצית.

 

מרחבי הרשת:

מטרנה מחברת בין אימהות בחופשת לידה

מטרנה – כתבה באתר דה מרקר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *