פינות טבע מושלמות לפיקניק

ערב יום שישי כבר כאן, כולם סביב השולחן סועדים את ארוחת הערב ושוב עולה לה השאלה- לאן נוסעים מחר, בשבת. הרי לא בא לנו להעביר שבת שלמה בבית ויציאה לחיק הטבע כשמזג האוויר שמשי ונעים זו הזדמנות נפלאה לאפשר לנו ולילדים להנות מאויר פתוח, שקט, שלווה ובעיקר מחיק הטבע. הנה 4 פינות טבע מושלמות לפיקניק.

  1. בסמוך לטיילת תל אביב, באזור הצפוני בין הנמל לחלק של תל ברוך יש אזור פתוח עם נוף לים ובסמוך לו מדשאות עם אוויר משגע. זו בדיוק הנקודה למי שלא רוצה להרחיק לצפון או לדרום ולהישאר במרכז. אפשר לחנות ברידינג או בסמוך לבסיס הצבאי בחינם ופשוט לפרוס מחצלת עם האנשים שאנחנו הכי אוהבים. דייגים, סירות, סלעים, בריכות קטנות שנבנו בצורה מלאכותית עם אבנים במטרה לגדר את השטח – כל אלה מחכים לכם במרחק נסיעה קצרה מהבית.
  2. יער ביריה – נסיעה לכיוון ראש פינה תביא אתכם לאחד היערות המרשימים והשווים בישראל. מזג אוויר משגע, פריחה בשלל צבעים, עצי יער יאפשרו לכם לקחת הרבה אוויר ולהנות ממיקום שכולו טבע גולמי. אפשר לשלב גם טיול לחצור הגלילית או ראש פינה ולהתפנק בארוחת ערב באחת המסעדות הטובות שבאזור.
  3. פארק רמת מנשה- מערה חצובה בסלא, שבילי הליכה באחד האזורים היפים בארץ, נקודות של פריחה וכמובן מקום לפתוח שולחן עם כל האוכל הנפלא שהבאתם מחכים לכם ברמת מנשה הממוקם בסמוך לנחל השופט.
  4. פארק ספיר – למי שכן רוצה להגיע לחלק הדרומי של הארץ, פארק ספיר מציע 150 דונם מלאים בטבע מופלא. צמחיה מדברית, מפל ואגם מלאכותיים ומגוון של אטרקציות בסמוך לפארק. אפשר לשלב את הביקור עם נסיעה משפחתית לאילת.

כדאי לדעת: לא משנה באיזה מקום תבחרו, אם אתם בוחרים לבקר בו בחודשי הקיץ, הקפידו על שתייה מרובה על מנת למנוע מצב התייבשות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *