אלבום חופשה דיגיטלי – הדרך הטובה ביותר לזכור את החופשה

יוצאים בקרוב לחופשה מפנקת או שחזרתם מאחת כזאת ממש לאחרונה? ובכן, זה לא משנה אם טיילתם ברחבי ארצות הברית, סיירתם באיים יוונים אקזוטיים או חרשתם את הנחלים והמעיינות כאן בצפון הארץ, אנחנו בטוחים שצילמתם או שאתם מתכננים לצלם מאות תמונות, ובמקום לתת להן להתייבש בטלפון, הדבר הטוב ביותר שניתן לעשות הוא להכין מהן אלבום דיגיטלי איכותי. הנה כמה טיפים לסידור וארגון התמונות שיעזרו לעשות זאת בקלות.

בסוף כל יום סדרו את התמונות

מה שקורה אחרי טיולים זה שהטלפון מתמלא בהרבה מאד קבצים, ולאף אחד אין כוח בדרך כלל לסדר אותם. לעומת זאת, אם תקדישו עשרים דקות בכל ערב בטיול לסידור התמונות, תגיעו לרגע האמת עם הרבה פחות קבצים ורק עם התמונות שאהבתם באמת ושאתם רוצים שיופיעו באלבום החופשה.

סמנו את התמונות שאהבתם במיוחד

בכל גלריה מובנית במכשירי הטלפון החכם השונים יש אפשרות לסמן תמונות שאהבתם במיוחד. כמו כן אתם יכולים בהחלט לסדר אותן בתיקיות שונות לפי ימים או לפי מקומות שביקרתם בהם בטיול. כך כאשר תרצו לערוך את האלבום תוכלו למצוא בקלות את מה שאתם מחפשים בלי הרבה מאמץ מיותר.

בחרו גודל אלבום לפני הטיול

אם מתאפשר לכם, בחרו מראש את האלבום שתהיו מעוניינים לעצב והבינו בדיוק כמה תמונות ניתן להכניס אליו. כך תוכלו להימנע מהתסכול הגדול של התלבטות בין הרבה מאד תמונות ותהיו מוכוונים מראש לגודל הרצוי.

צלמו את כל המטיילים
בין אם אלו בני המשפחה או החברים איתם אתם מטיילים, הקפידו לצלם את כולם בצורה שווה כדי שבבוא העת כשהם יחזרו להסתכל באלבום, הם ישמחו לראות שם תמונות שלהם עצמם. בהצלחה!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *