מה תעשו עם כל התמונות שלכם מטיולי החורף?

החורף בשיאו ואיתו כל החוויות המהנות שלכם. הטיולים בשלג בחרמון, הביקור בירושלים בשיא הקור, הבילוי בחאן המרוחק בדרום עם המדורה ואור הירח ועוד אינספור חוויות מהנות מהתקופה המיוחדת הזו בשנה. כמובן שעל הדרך אתם מצלמים ומתעדים וחבל לתת לתקופה להישכח בגלריה של הטלפון. אז מה עושים? אלבום תמונות שהוא למעשה אלבום טיול מעונת החורף – וכך תעשו את זה נכון!

בוחרים סגנון

אלבום טיול טוב, ולמען האמת כל אלבום תמונות, הוא כזה שיש לו נושא ברור. אם אנחנו הולכים על מוטיבים של חורף, אפשר לקחת את זה להרבה מאד כיוונים. טבע ישראלי, מוטיבים של גשם וקור, אולי דווקא מוטיבים של קפה חם ופוך בבית. הסגנון של אלבום תמונות יהווה חלק משמעותי בתוצאה הסופית, אז תקדישו לזה מחשבה!

איך בוחרים תמונות?

אפילו יותר מכל אלבום תמונות רגיל, אלבום טיול הוא כזה שחייב להביא את הרגעים המדויקים ביותר מהחוויה שלנו. זה לא תמיד פשוט ואנו ממליצים לשמור את התמונות כבר בטיול עצמו. בסוף כל יום מסמנים את מה שאהבנו, וכשנגיע לתהליך הבחירה כבר יהיו לנו תמונות מועדפות.

מעבר לכך שווה לחלק את העמודים עם מספר של תמונות לפי ימי טיול ומקומות שביקרתם בהם. אנו ממליצים בחום שלא להעמיס יותר מדי כדי שזה לא יהיה קשה ומעיק למראה.

לא מחכים לרגע האחרון

לסיום, טיפ מנצח שיבטיח שלא תוותרו על האפשרות של יצירת אלבום טיול, היא לעשות את ממש אחרי הטיולים שלכם ולכל המאוחר בסוף עונת החורף. ככה אתם עדיין בהתלהבות, לא ירדה לכם הרוח מהמפרשים והחוויה הטרייה בראש תקל עליכם לעצב אלבום שתואם את החוויה. בהצלחה!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *