טיפים לצילום בחורף

אם גם אתם מתכננים בקרוב טיול חורפי בארץ או בעולם, שואפים לעתד ואולי אפילו להוציא אלבום טיול מרגש בסופו של דבר – כדאי מאד שתתכוננו היטב לקראת החוויה של צילום בחורף. אם תדעו להקפיד על הכללים החשובים תוכלו לצאת עם אלבום תמונות מקסים ותמונות חורפיות בלתי נשכחות. הנה כמה טיפים שיעזרו.

שמירה על הציוד ועל עצמכם
בלי ספק הטיפ החשוב ביותר ואם הציוד שלכם ירטב וזה יהרס זה לא משנה כמה יפות התמונות שצילמתם. רכשו ציוד מתאים ובעיקר תיקים מיוחדים אטומים למים. כמובן שחשוב גם לדאוג לעצמכם ולהתמגן מפני הקור עם מעילים וציוד חימום מתאים.

נצלו את המשקעים והמים
צילום של משקעים בחורף יכול להפוך כל אלבום תמונות לייחודי ויוצא דופן. נסו לצלם השתקפויות בשלולית, סערות גשם על רקע של תאורת רחוב או עם קרני שמש שחודרות מבעד לעננים וזגוגיות ומקווי מים ספונטניים שנוצרים. מים עושים הבדל משמעותי בין אלבום טיול חורף ייחודי לבין סתם אלבום רגיל.

התמקדו בעננים
בחורף העננים מספרים סיפור ויגידו אם מדובר על יום קריר עם רוחות מנשבות או דווקא סופה של ענני גשם כבדים. צלמו את הרקע והנוף וצרו אלבום תמונות חורפי במיוחד.

לכדו את הברקים
גם צלמים יכולים ללכוד ברקים, בעין העדשה כמובן. אם תצליחו ללכוד ברק בשיא הסופה אזי שהצלחתם להרוויח תמונה ייחודית ואותנטית שאומרת חורף בלי הרבה מילים.

אל תהססו להשתמש בפלאש גם בחוץ
השימוש העיקרי של מבזק הוא בעיקר במקומות סגורים עם מעט אור, אבל בחורף היעדר האור הוא גם בחוץ ולפעמים שימוש בפלאש יעזור ללכוד תמונות חיות ומלאות יותר. אם תמונה יוצאת מטושטשת ולא ממש ברורה נסו להפעיל אותו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *