איך לשמור על השיער בכל מזג אוויר?

אחד הגורמים העיקריים לפגיעה בשיער הוא מזג אוויר קיצוני, כזה שיש לנו ממנו בשפע כאן במדינת ישראל. מי שירצה לשמור על השיער לאורך זמן חייב להכיר את האתגר הזה לעומק ולדעת איך לשמור על השיער בכל מזג אוויר. בואו נעבור על המצבים העיקריים ונחלוק כמה טיפים לשמירה על השיער.

הגנה מפני השמש
קרני UV עלולות לגרום לנזק ויובש לשיער, במיוחד בחודשי הקיץ. מומלץ לחבוש כובע ולהשתמש בתכשירים טבעיים לשיער עם מסנן קרינה כשאתם מתכננים להיות בחוץ לתקופת זמן ממושכת.

הזינו את השיער במהלך החורף
אוויר קר ויבש יכול להסיר מהשיער שלך את השמנים הטבעיים שלו, ולהשאיר אותו יבש ושביר. כדי להמנע מזה מומלץ השתמשי במרכך עמוק פעם בשבוע ובאופן כללי להשקיע בתכשירי טיפוח לשיער איכותיים שמעניקים לחות ונפח.

שיער מקורזל במזג אוויר לח
מזג אוויר לח שהוא נפוץ בארצנו במיוחד בתקופת הקיץ עשוי לגרום לשיער קשה ולמעין קרזול שקשה לסרק ולעצב. מומלץ להשתמש בסרום איכותי לשיער ולהימנע משימוש במחליקי שיער בחום גבוה מדי.

זכרו – חשוב לחפוף, אבל לא יותר מדי
חפיפת השיער לעתים קרובות מדי תסיר גם היא את שכבת השומנים הטבעיים של הקרקפת ותגרום לשיער יבש ושביר. אם זה מסתדר אם אורח החיים שלכם, בהחלט אפשר לחפוף פעם ביומיים, אבל בכל מקרה מומלץ להשתמש בשמפו טבעי ללא סולפטים.

חשוב לזכור שמזג האוויר הוא אחד הגורמים העיקריים לפגיעה בשיער והרבה פעמים שיקום שיער הוא הכרחי אחרי תקופות ארוכות ולא מוגנות בימי השיא של עונות השנה. הקפידו לשמור על השיער בקיץ ובחורף ובכל מזג אוויר קיצוני כמו רוחות, גשמים, חמסין, לחות מוגברת וכן הלאה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *