חמשת חופי הרחצה הכי נוחים לבקר בהם בשבת עם הילדים

הקיץ בעיצומו ולפני שהוא נגמר, הנה חמישה חופים שנוח להגיע אליהם בשבת עם הילדים. חופים על עמדת הצלה, קיוסק נחמד לקנות שתיה וארטיק, שמשיות, כסאות, חניה קרובה ואפילו לפעמים מגרש משחקים…

1. חוף הצוק הדרומי בתל אביב – ממוקם ממש בסמוך למלון סי אנד סאן ונחשב לאחד החופים הפופולאריים באזור המרכז וגוש דן עם חניה ענקית (לא כל כך מסודרת), אבל יש מקום לחנות. במרחק הליכה קצרה ניתן לרדת ישירות אל החוף (יש גם הנגשה לנכים ולעגלות). למעלה יש בית קפה המשקיף לים ולמטה רצועת חוף נקיה. ניתן להביא כסאות ושמשיות מהבית או להשכיר במחיר סמלי בחוף (יש הנחה לתושבי העיר). למעלה יש מגרש משחקים עם מגלשה גדולה, נדנדה ואפילו מכשירים לעשות כושר.
2. חוף הבונים – אמנם פחות נוח לחנות וזה לא נחשב לאזור מוכרז ובכל זאת בחרנו דווקא במקום המהמם הזה שמושלם לבילוי של כל המשפחה בשבת. יש ספינה ששווה ביקור, מפרצי מים רדודים שמשמשים ממש כמו בריכת שחיה לילדים קטנים ואפילו שמורת טבע.
3. חוף הדקל באילת – מים צלולים, חוף מהמם בו אפשר לאסוף צדפים וקונכיות. במקום יש קיוסק שמאפשר לקנות שתיה קרה וארטיקים, יש איפה לחנות ויש גישה מעולה לעגלות. המון צל, בקיצור מקום נפלא לבלות בו עם המשפחה.
4. חוף מי עמי באשדוד – מתחם שעשועים די גדול עם מגלשות ונדנדות, פינות ישיבה בכל מקום, הרבה צל וחניה – בדיוק מה שצריך כדי להעביר שבת של כייף עם הילדים. החוף רחב ומאפשר בניית ארמונות מכל הסוגים והמינים.
5. חוף אכזיב – אם בא לכם לשלב ארוחת צהריים או ערב מוקדמת ביחד עם בילוי בחוף הים, זה המקום. מדשאות רחבות ידיים, לגונות מהממות לשחיה רדודה או במים עמוקים. אין ספק כי חוף אכזיב הוא אחד החופים הכי יפים בישראל – שווה ביקור ולא חד פעמי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *