פארק הוד השרון

אין כמעט שבת שאנו לא מחפשים בה מה לעשות עם הילדים. אחד המקומות האטרקטיביים להעביר כמה שעות בכייף ובחיק הטבע הוא בפארק הוד השרון, ממש מרחק נגיעה מתל אביב, הרצליה, רעננה, כפר סבא ושאר ערים מרכזיות באזור המרכז וגוש דן. הפארק מכונה פארק ארבע העונות. ניתן לבקר בפארק לאורך כל ימות השבוע, עד חצות, יש בו גישה לכל כלי הרכב, חניה קרובה לכל מיני אזורים בפארק ונגישות לנכים. יש בתי קפה נחמדים, אזורים פתוחים בהם ניתן לבלות עם הילדים, להעיף עפיפונים, לשחק במשחקי כדור או סתם לשבת בחיק הטבע ולהנות מכל הירוק הזה.

אז מה יש לעשות בפארק הוד השרון?

• שבילי אופניים – אם בא לכם להזיז קצת את העצמות ולהזרים דם חדש בעורקים ביחד עם הילדים, תוכלו להביא אתכם את האופניים ופשוט לצאת לרכיבה משפחתית באחד משבילי האפניים של הפארק.
• פיקניק – בפארק יש מרחבים ומדשאות ענקיות שמאפשרות לשבת מתחת לאיזה עץ רחב ופשוט להנות מחיק הטבע ומהאוויר הצלול שהפארק מציע. הפארק עצמו משתרע על שטח של 1400 דונמים ובוא האגם האקולוגי הגדול ביותר בישראל המשתרע על שטח של 27 דונמים. אפילו יש נחל שעובר תהליך של שיקום עם 30 מפלונים קטנים, צמחייה, פרחים וציפורי מים.
• תצפיות – בחלקיו השונים של הפארק יש תצפיות אליהן אפשר להגיע ולהשקיף על האזור כולו. בעונת הנדידה אפשר לצפות בסוגים וזנים שונים של עופות וציפורים.

באים מרחוק –  אתם לא חייבים לעשות את כל הנסיעה הלוך חזור ביום אחד. נצלו את הטיול גם לחופשה בתל אביב והזמינו מקום בבית מלון.

אז קדימה, הגיעו לפארק הוד השרון ותהנו מאטרקציה בטבע לכל המשפחה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *