בגדי ים לחופשה

בשעה טובה קבעת לעצמך קצת זמן איכות במלון באילת, אולי על החוף בתאילנד או דווקא על גג מלון אורבני בתל אביב? כשהמעלות עולות, אין ספק שטבילה בים או בבריכה חייבת להיות חלק אינטגרלי בחופשה שלך, ומכאן את חייבת לבחור בגדי ים מתאימים. הנה כמה טיפים שיעזרו לך לעשות את הבחירה הנכונה לחופשה.

איזה בגד ים כדאי לקחת?

שאלה מצוינת והתשובה כאן היא כל מה שאת מרגישה אתו הכי נוח שיש. בגדי ים בגזרה קטנה ודקיקה הם מעולים לשיזוף, אבל אולי פחות נוחים אם רוצים לשחות בחופשה עם הילדים למשל. כך או כך כדאי ללכת על בגד ים מבד איכותי ובעיקר כזה שמתייבש בקלות.

האם לקחת יותר מבגד ים אחד?

זה לא תמיד אפשרי, במיוחד אם נוסעים לחופשה קצרה עם מזוודה קטנה, אבל אם אפשר אז כן, בהחלט שווה לקחת כמה בגדי ים. ארזי לך כמה בחירות וגזרות שונות – ביקיני, חוטיני, בגד ים שלם ועוד. ככה תוכלי לבחור תמיד את מה שהכי מתאים בשבילך.

הכי חשוב – למדוד

אם זו החופשה הראשונה שלך בקיץ הנוכחי, אל תעשי את הטעות של לקחת בגד ים שלבשת בפעם האחרונה. את עשויה לגלות בגדי ים שלא מתאימים לך, שנעשו ישנים או שאת פשוט לא אוהבת. קחי כמה שעות למדידה לפני שאת אורזת ואם צריך אז גם קונים בגדי ים חדשים.

קודם כל נוחות

הניראות החיצונית היא דבר חשוב בהחלט, אבל בחופשה שלך את רוצה בגדי שיהיו בעיקר נוחים ומתאימים לכל סיטואציה. חפשי קודם כל בגד ים שנוח לך באמת ורק לאחר מכן כאלו שאת אוהבת מבחינת מראה. למרבה המזל, כיום אפשר למצוא דגמים נהדרים המשלבים בין שני הדברים.​

 

מרחבי הרשת:
מטרנה, מטרנה – כתבה, מטרנה להזמנה, מטרנה בפייסבוק

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *